Uslovi kupovine
Online prodavnica Namestaj1.rs (u daljem tekstu Online prodavnica), vlasnik Namestaj1
Važenje ugovora o prodaji, informacije o proizvodima i cenama
Uslovi prodaje važe za kupovinu robe u online prodavnici.
Cene proizvoda koji se prodaju u online prodavnici navedene su pored proizvoda. Kada se dodatno izabere usluga unosa u stan, naknada će biti dodata ceni.
Troškovi isporuke mogu varirati u zavisnosti od lokacije kupca i načina isporuke.
Troškovi isporuke prikazuju se prilikom završetka kupovine.
Specifikacije proizvoda i informacije prikazani su u online prodavnici direktno pored proizvoda.
Cene su izražene u EUR i uključuju 20% PDV-a.
Bezpapirno fakturisanje
Uvodimo bezpapirno fakturisanje u naše poslovanje, te se u vezi s tim svi dokumenti koji se odnose na fakturisanje (faktura za avansno plaćanje, faktura, kreditna nota) šalju na email adresu navedenu tokom postavljanja porudžbine.
Nakon plaćanja gotovinom ili kreditnom karticom prilikom isporuke, kurir šalje potvrdu o uplati i fakturu na email adresu navedenu prilikom postavljanja porudžbine.
Postavljanje porudžbine
Za postavljanje porudžbine, odabrani proizvod(i) moraju biti dodati u korpu. Da bi se nastavilo sa porudžbinom, na stranici za plaćanje, lični podaci kupca moraju biti uneti u obavezna polja i mora se izabrati željeni način isporuke. Prikazaće se ukupni iznos, i potrebno je izabrati željeni način plaćanja iz dostupnih opcija.
Proces ispunjenja porudžbine počinje od trenutka potvrde putem telefona; međutim, pismo sa potvrdom biće poslato i na email adresu unetu prilikom završetka kupovine.
Ako naručena roba ne može biti isporučena zbog problema sa zalihama ili iz bilo kog drugog razloga, kupac će biti obavešten što je pre moguće, a uplaćeni novac (uključujući troškove isporuke i uslugu unosa u stan) biće vraćen odmah, ali najkasnije u roku od 14 dana od datuma slanja obaveštenja.
Isporuka
Roba se isporučuje širom Srbije.
Prilikom kupovine, kupac pristaje da snosi troškove isporuke robe, dok su odgovarajuće informacije o ceni prikazane pored izabranog načina isporuke.
Pošiljke širom Srbije biće isporučene na adresu koju je kupac naveo, u roku naznačenom u delu sa specifikacijama proizvoda, na stranici svakog pojedinačnog proizvoda.
Ponekad, zbog nepredviđenih okolnosti, vreme isporuke može biti duže od naznačenog na vebsajtu. U takvim slučajevima, klijent će biti obavešten putem telefona ili emaila o mogućim kašnjenjima ili promenama u rasporedu isporuke, a roba će biti isporučena u dogovoreno vreme sa klijentom.
Fotografisanje paketa prilikom isporuke
- U svrhu potvrde uspešne isporuke, Namestaj1.rs zadržava pravo, na osnovu legitimnog interesa (član 6(1)(f) Opšte uredbe o zaštiti podataka – GDPR), da dostavljač fotografiše isporučene pakete na mestu isporuke (npr. ispred ulaza, u hodniku, itd.) prilikom isporuke. Fotografija služi kao dokaz isporuke i kao sredstvo internog osiguranja kvaliteta usluga.
- Prilikom fotografisanja, dostavljači se fokusiraju isključivo na pakete i ulažu sve napore da izbegnu snimanje ličnih podataka (kao što su lica, imena, registarske tablice vozila itd.). U slučaju da se takvi podaci nenamerno uhvate, neće biti obrađeni u bilo koju drugu svrhu, neće se deliti sa trećim licima i koristiće se isključivo za interne svrhe navedene iznad, u skladu sa odredbama GDPR-a.
- Fotografije se čuvaju interno i samo onoliko koliko je potrebno da se postigne svrha obrade, uglavnom do isteka zakonskih rokova za podnošenje reklamacija, garancija ili drugih pravnih zahteva, a najviše tri godine od dana dostavljanja. Nakon ovog perioda, oni se bezbedno brišu.
- Kupac ima pravo da zahteva informacije, ispravku, brisanje, ograničenje obrade, prenosivost podataka, kao i pravo na prigovor u skladu sa članom 21. Opšte uredbe o zaštiti podataka (GDPR) u vezi sa fotografijama i svim ličnim podacima. Kupac može iskoristiti pravo na prigovor u bilo kom trenutku ako smatra da njegovi interesi ili osnovna prava i slobode nadmašuju legitimne interese kompanije. Svi zahtevi se mogu poslati na sledeću e-mail adresu: [email protected].
- Kompanija sprovodi odgovarajuće tehničke i organizacione mere za zaštitu ličnih podataka od neovlašćenog pristupa, otkrivanja, izmene ili uništenja. Fotografije se čuvaju u bezbednom sistemu sa ograničenim pristupom, dostupnom samo ovlašćenom osoblju.
Pravo na povraćaj
Nakon prijema porudžbine, kupac ima pravo da raskine ugovor zaključen u online prodavnici u roku od 14 dana.
Pravo na povraćaj ne važi ako je kupac pravno lice.
Da bi iskoristio pravo na povraćaj u roku od 14 dana, naručena roba ne sme biti korišćena na bilo koji drugi način osim onog koji je neophodan za proveru potpunosti, karakteristika i funkcionalnosti robe, na isti način kao što je dozvoljeno testirati robu u tradicionalnoj fizičkoj prodavnici.
Ako je proizvod korišćen u bilo koju svrhu osim one koja je neophodna za obezbeđivanje njegove potpunosti, karakteristika ili funkcionalnosti, ili ako pokazuje znake upotrebe ili habanja, online prodavnica ima pravo da smanji iznos povraćaja u skladu sa smanjenjem vrednosti proizvoda.
Troškove povratka robe snosi prodavac.
Po prijemu vraćene robe, online prodavnica će vratiti troškove koje je kupac platio prema ugovoru odmah, ali ne kasnije od 14 dana.
Online prodavnica može odbiti povraćaj uplata dok predmet ugovora ne bude vraćen, ili dok kupac ne pruži dokaz da je predmet poslat nazad, u zavisnosti od toga šta se prvo desi.
Ako je kupac izabrao način isporuke koji nije najjeftiniji standardni način isporuke, online prodavnica nije u obavezi da kupcu vrati trošak koji premašuje troškove standardne isporuke.
Online prodavnica ima pravo da se povuče iz prodajne transakcije i zahteva povraćaj robe od kupca ako je, zbog greške, cena robe u online prodavnici u trenutku kupovine bila značajno niža od tržišne cene robe.
Roba sa nedostatkom / Pravo na reklamaciju
Svi proizvodi imaju dvogodišnju garanciju proizvođača. Prema uslovima ugovora, online prodavnica je odgovorna za neslaganja ili nedostatke robe prodate kupcu, koji su postojali u trenutku isporuke, a koji postanu očigledni u roku od dve godine od isporuke robe kupcu. Tokom prvih šest meseci od datuma isporuke robe kupcu, pretpostavlja se da je nedostatak postojao već u trenutku isporuke. Odgovornost online prodavnice je da obori ovu pretpostavku.
U slučaju nedostataka, prema zakonu, kupac ima pravo da kontaktira online prodavnicu u roku od dva meseca slanjem e-maila na [email protected] ili kontaktiranjem na broj telefona: +381 61 698 65 65.
Pored toga, Namestaj1.rs nudi garanciju povraćaja novca u roku od 365 dana za svoje proizvode.
Online prodavnica nije odgovorna za nedostatke koji su nastali nakon prenosa robe na kupca.
Ako proizvod kupljen u online prodavnici ima nedostatke za koje je odgovorna online prodavnica, online prodavnica će popraviti ili zameniti neispravan proizvod ili njegove delove. Ako roba ne može biti popravljena ili zamenjena, online prodavnica će kupcu vratiti sve troškove povezane sa ugovorom o prodaji.
Online prodavnica će odgovoriti na žalbu potrošača u pisanom obliku ili u obliku koji se može reprodukovati u pisanom obliku u roku od 15 dana.
Garancija povraćaja novca u roku od 365 dana
Kupac ima mogućnost da vrati robu i dobije povraćaj novca bez navođenja razloga u roku od 365 dana od kupovine. Kupac ne mora da plati troškove povratka. Logistički odsek online prodavnice će kontaktirati kupca i dogovoriti vreme dolaska kurira sa kupcem.
Da bi proizvod bio vraćen, mora ispuniti sledeće zahteve:
- - Predmet(i) moraju biti upakovani u originalnu ambalažu (kupac može otvoriti ambalažu pažljivim sečenjem lepljive trake);
- - Proizvodi dobrog kvaliteta koji su montirani ili je pokušano njihovo montiranje ne mogu biti vraćeni;
- - Proizvod se ne može vratiti ako je oštećen krivicom kupca;
- - U slučajevima kada je razlog za povraćaj loš kvalitet, online prodavnica će zameniti oštećeni proizvod(e) ili njegove delove lošeg kvaliteta, ili će vratiti iznos plaćen od strane kupca nakon što proizvod bude vraćen;
- - Roba koja se vraća će biti preuzeta sa najbližeg mesta dostupnog za kombi vozilo;
- - Roba kupljena na lizing se ne može vratiti prema ovoj garanciji. Kupac treba da proveri da li nameštaj zadovoljava njegove zahteve, i tek nakon toga da potpiše ugovor o lizingu;
- - Povraćaj nameštaja će biti izvršen u roku od 10 radnih dana ili u nekom drugom vremenskom periodu ako je prethodno postignut dogovor.
Oštećen ili neispravan proizvod će biti zamenjen u skladu sa zakonom Srbije.
Direktni marketing i obrada ličnih podataka
Online prodavnica koristi lične podatke koje je kupac pružio (uključujući ime, broj telefona, adresu, e-mail adresu, bankovne podatke) isključivo za obradu porudžbine i za slanje robe kupcu.
Online prodavnica šalje biltene ili promotivne ponude na e-mail adresu kupca samo ako se kupac prijavio za njihovo primanje unosom svoje e-mail adrese na sajtu i izrazio želju da prima obaveštenja putem direktne pošte.
Kupac može da se odjavi sa primanja promotivnih ponuda i biltena u bilo kom trenutku obaveštavanjem online prodavnice putem e-maila ili prateći uputstva uključena u e-mailove sa ponudama.
Recenzije i ocene kupaca
Na našoj veb stranici prikazujemo recenzije kupaca kako bismo pružili transparentnost i pomogli kupcima da donesu informisane odluke o kupovini. Ove recenzije potiču iz tri izvora: recenzije specifičnih za proizvode prikupljene preko Trustvoice, opšte recenzije kompanija od Google-a i recenzije koje se nalaze na Trustpilot-u.
Recenzije specifičnih za proizvode Trustvoice:
Recenzije i ocene kupaca deo su funkcionalnosti onlajn prodavnice i namenjene su zajednici korisnika. Namestaj1.rs prikuplja recenzije samo onih kupaca koji su stvarno kupili u Namestaj1.rs onlajn prodavnici ili u nekoj od povezanih onlajn prodavnica u inostranstvu.
Nakon izvršene porudžbine i dobijanja poručenog proizvoda, kupci dobijaju mejl od internet prodavnice u kome mogu dati svoju ocenu primljenog proizvoda, od jedne (najlošija ocena) do pet zvezdica (najbolja ocena), a mogu i da napišu svoje mišljenje o proizvodu ili prilože fotografiju, koju će Namestaj1.rs pregledati pre konačnog objavljivanja.
Namestaj1.rs neće objavljivati mišljenja ili priloge koji se ne odnose direktno na proizvod, na bilo koji način su uvredljivi, neprikladni, ili koji, po mišljenju Namestaj1.rs, ne pružaju pogodnosti drugim korisnicima i posetiocima.
Za svaki artikl, sve recenzije kupaca koje ispunjavaju gore navedene kriterijume biće objavljene nakon pregleda, bez obzira na ocenu. Namestaj1.rs prikuplja i objavljuje recenzije kupaca koji su kupili na Namestaj1.rs ili nekoj od njegovih povezanih prodavnica. Nakon isporuke porudžbine, kupci će dobiti mejl na adresu e-pošte koju su koristili prilikom naručivanja, u kojoj ih onlajn prodavnica poziva da ocene primljene artikle.
Podnošenjem mišljenja ili komentara korisnik se slaže sa uslovima korišćenja svog mišljenja ili komentara, osim ako nije drugačije navedeno. Namestaj1.rs dozvoljava objavljivanje dela ili celog teksta u svim elektronskim i drugim medijima i ima pravo da koristi sadržaj mišljenja ili komentara na neodređeno vreme iu bilo koju svrhu koja je u poslovnom interesu Namestaj1.rs, uključujući objavljivanje u oglasima ili drugim marketinškim komunikacijama. Autor mišljenja istovremeno izjavljuje i garantuje da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za pisana mišljenja i komentare i da ta prava prenosi na Namestaj1.rs na neekskluzivnoj i neograničenoj osnovi.
Google recenzije:
Recenzije šalju korisnici preko svojih Google naloga. Ni Google ni mi ne proveravamo autentičnost ovih recenzija. Međutim, Google može da pregleda i ukloni sadržaj za koji utvrdi da je lažan ili da krši njegove smernice.
Na početnoj stranici naše veb stranice prikazujemo odabrane javne recenzije iz Google recenzija sa ocenom od 4 ili 5 zvezdica. Sve primljene recenzije, uključujući niže, dostupne su ovde. Ekran ne predstavlja nužno čitav spektar mišljenja.
Trustpilot recenzije:
Trustpilot recenzije se sastoje od verifikovanih povratnih informacija prikupljenih putem automatizovanih pozivnica nakon kupovine i organskih, neproverenih recenzija koje su klijenti poslali nezavisno. Sve verifikovane recenzije imaju oznaku „verifikovano“ pored sebe.
Verifikovane recenzije su jasno označene oznakom „Verifikovano“ kako bi se naznačilo da su povratne informacije prikupljene kroz proces pozivanja za potvrđenu kupovinu.
Na početnoj stranici naše veb stranice prikazujemo odabrane javne recenzije iz Truspilot Reviews sa ocenom od 4 ili 5 zvezdica. Sve primljene recenzije, uključujući niže, dostupne su ovde. verfügbar. Ekran ne predstavlja nužno čitav spektar mišljenja.
Prenos ličnih podataka trećim licima
Kako bi ocenio kvalitet kupljene robe, kupac može biti kontaktiran putem e-maila nakon što je porudžbina završena. Kupac će biti zamoljen da ostavi recenziju o kupljenom proizvodu i da ga oceni. U tu svrhu, e- mail adresa kupca može biti podeljena sa trećim licima.
Namestaj1 koristi platformu TestFreaks AB, Norrtullsgatan 6, 113 29 Stockholm, Švedska za obradu povratnih informacija kupaca.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog
- - u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
- - za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
- - na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
- - na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
- - u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plada svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi isl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Rešavanje sporova
Ako kupac ima bilo kakve žalbe u vezi sa online prodavnicom ili bilo kojim njenim delovima poslovanja, može ih proslediti na e-mail adresu [email protected] ili pozivom na: +381 61 698 65 65. Ako kupac i online prodavnica ne mogu rešiti spor dogovorom, kupac može kontaktirati Komisiju za rešavanje potrošačkih sporova. Za više informacija o uslovima postupka i za podnošenje prijave, kliknite ovde. Komisija za rešavanje potrošačkih sporova je nadležna za rešavanje sporova koji proističu iz ugovora sklopljenog između kupca i Online prodavnice. Pregled pritužbe kupca od strane Komisije je besplatan. Ako vas odgovor na vaš pisani zahtev/prigovor u vezi sa proizvodima kupljenim u online prodavnici Namestaj1.rs ne zadovoljava, možete podneti prijavu Evropskoj kancelariji za online rešavanje sporova na http://ec.europa.eu/odr/, dok ujedno obavestite i administraciju Namestaj1.rs o tome.
Moderno klasično