Kopirano!

Informacije o povratu i garanciji

Za informacije u vezi sa vraćanjem proizvoda i garancijom, kontaktirajte nas putem telefona +381 61 698 65 65 ili nam pošaljite e-mail na [email protected]. Više informacija i dodatne uslove ćete pronaći u tekstu ispod.

Pravo na povrat

Imate pravo da odustanete od ugovora zaključenog na daljinu, bez navođenja razloga i bez ikakvih troškova, kazni ili posledica po vas. Pravo na odustanak od ugovora možete ostvariti u roku od 14 dana počev od trenutka kada ste primili robu.

Da biste ostvarili pravo na odustanak, pošaljite nam e-mail na [email protected] ili kontaktirajte putem telefona +381 61 698 65 65.

Da bismo obezbedili poštovanje roka za odustajanje, dovoljno je da nam pošaljete poruku u vezi sa korišćenjem ovog prava pre isteka relevantnog roka.

Po prijemu proizvoda, utvrdite da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Magis Farm Doo, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Obrazac za odustajanje možete preuzeti ovde.

365 dana garantovan povrat novca

Ukoliko niste u potpunosti zadovoljni ispravnim i neoštećenim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 365 kalendarskih dana i dobiti punu refundaciju. Mi ćemo se pobrinuti za vraćene artikle – besplatno ćemo ih preuzeti u roku od 20 radnih dana osim ako nije drugačije dogovoreno.

Uslovi za vraćanje ispravnih i neoštećenih proizvoda:

  • - Vraćeni predmet mora biti u originalnom, netaknutom pakovanju. Napomena: Za pregled proizvoda možete ukloniti trake koje se koriste za zaptivanje pakovanja.
  • - Nameštaj sastavljen ili pokušan da se sastavi ne može se vratiti.
  • - Proizvod mora ostati neoštećen od strane kupca.
  • - Proizvod mora imati svoj originalni komercijalni izgled (neoštećenu etiketu, neoštećenu zaštitnu foliju, itd.) i mora zadržati upotrebna svojstva. Napomena: ova klauzula se ne primenjuje u slučaju vraćanja neispravnog proizvoda.
  • - Vraćeni proizvod mora biti kompletan, odnosno sa svim delovima sa kojima ga je kupac prvobitno primio.
  • - Korišćeni proizvod se ne može vratiti.
  • - Vraćenu robu ćemo moći da preuzmemo tamo gde može da pristupi naše teretno vozilo.

Postupak vraćanja robe

Da biste vratili artikl(e) u roku od 365 dana od isporuke, kontaktirajte nas na [email protected] ili telefonom na +381 61 698 65 65 i navedite tačan naziv ili šifru vraćenog(ih) artikla(a) i broj vaše porudžbine. Alternativno, možete popuniti obrazac za povrat ispod.

Refundacija

Vraćeni iznos ćemo prebaciti na vaš bankovni račun dan nakon što se nameštaj vrati.

Garancija od 24 meseca

Sav nameštaj dolazi sa garancijom proizvođača od 24 meseca. Informacije o garanciji mogu se naći u polju za opis proizvoda zajedno sa drugim specifikacijama proizvoda, kao i u garantnom listu koji se dobija prilikom isporuke proizvoda.

Pre sastavljanja nameštaja, preporučujemo da ga pažljivo pregledate i uverite se da proizvod nema vidljivih nedostataka. Takođe preporučujemo da zadržite originalno pakovanje. Informacije o modelu proizvoda, koje se nalaze na pakovanju proizvoda, mogu biti potrebne tokom garantnog servisa.

  • Uslovi važenja garancije:
  • - Prilikom sklapanja nameštaja kupac se pridržavao uputstva za montažu.
  • - Proizvod je korišćen za predviđenu namenu i održavan u skladu sa navedenim pravilima održavanja.
  • - Garancija se odnosi na nedostatke u kvalitetu proizvoda uzrokovane greškom proizvođača i transportom prodavca.
  • - Garancija proizvođača ne važi za uobičajeno habanje delova i tkanine nameštaja.
  • Kupac nema pravo na pokriće garancije u ovim slučajevima:
  • - Roba je oštećena krivicom kupca.
  • - Nameštaj je oštećen usled događaja više sile.
  • - Nameštaj je prepravio kupac.

Kompanija Magis Farm Doo je dužna da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Kompanija Magis Farm Doo je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača. Preduzeće Magis Farm Doo je odgovorno za nesaobraznost robe nastalu u roku od 2 godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove koji su neophodni za otklanjanje nesaobraznosti, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Magis Farm Doo

Ukoliko uočite bilo kakve nedostatke na proizvodu u garantnom roku, kontaktirajte nas putem mejla na [email protected] i priložite fotografiju ili drugi vizuelni materijal (video) na kome su navedeni nedostaci jasno vidljivi.

Sarađujemo s različitim proizvođačima, stoga je rok za rešavanje reklamacija individualan. Okvirni rok za rešavanje reklamacije iznosi između 10 i 20 radnih dana od aktivacije iste. Mi ćemo ispraviti, dopuniti ili zameniti druge nedostatke povezane sa uobičajenim habanjem delova ili tkanine nameštaja u količini ili kvalitetu o svom trošku.

Ukoliko nakon kupovine proizvoda uočite bilo kakve nedostatke u kvalitetu, imate pravo da zahtevate otklanjanje nedostataka u roku od 24 meseca od dana isporuke proizvoda. Mi ćemo ukloniti nedostatke, zameniti artikal ili, ako nijedno nije moguće, vratiti uplaćeni iznos.

Zahtev za aktiviranje garancije

 

Ako su nameštaj ili njegova ambalaža oštećeni, dostavite sliku na kojoj je oštećenje vidljivo. Ako postoji deo koji nedostaje, označite ga u uputstvima za sastavljanje kao što je prikazano u ovom primeru. Takođe bi trebalo da dodate slike svih etiketa na ambalaži.
Napomena: Maksimalna veličina priloga ne može biti veća od 25 mb.

Ovaj sajt je zaštićen reCAPTCHA i regulisan je Google politikom privatnosti i Google uslovima korišćenja usluge.

Često postavljana pitanja

Povrat i garancija

Da li dajete garanciju proizvođača za nameštaj?

Sav nameštaj dolazi sa garancijom od 24 meseca, osim ako proizvođač ne daje dužu garanciju. Garantni rok počinje da teče od dana isporuke nameštaja.

Gde da se obratim i koje informacije treba da dam u vezi sa nameštajem koji ima defekt?

Ukoliko ste dobili nameštaj sa defektom, pošaljite nam fotografije ili drugi vizuelni materijal (kao što je video) na mejl [email protected]. Naše odeljenje za garanciju će proceniti situaciju i kontaktirati vas sa mogućim rešenjima.

Koliko dugo moram da čekam na garantne delove?

Okvirni rok za rešavanje reklamacije iznosi između 10 i 20 radnih dana od aktivacije iste.

Šta ukoliko želim da vratim nameštaj?

Ukoliko želite da vratite komad nameštaja, molimo vas da nas obavestite mejlom na [email protected], telefonom na +381 61 698 65 65. Važno je da nameštaj bude u originalnom pakovanju i da nije montiran. Mi ćemo organizovati preuzimanje vraćenog nameštaja u roku od 20 radnih dana. Iznos će biti vraćen na navedeni bankovni račun u roku od 3 radna dana nakon vraćanja nameštaja. Za više informacija o vraćanju robe posetite ovu stranicu: https://www.namestaj1.rs/povrat-i-garancija-sr/.

Šta znači 365-dnevna garancija povrata novca?

Garancija povrata novca od 365 dana znači da ako niste 100% zadovoljni svojim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 365 kalendarskih dana. Vraćeni nameštaj treba da bude u originalnom pakovanju i nemontiran. Više informacija o politici vraćanja možete pronaći ovde: https://www.namestaj1.rs/povrat-i-garancija-sr/.