Copied!

Dostava

Koliki je trošak isporuke?

Sve porudžbine se besplatno dostavljaju na kućnu adresu u Srbiji (na mesta dostupna kombijem).

Da li je moguće pratiti status moje porudžbine?

Da, možete pratiti svoju porudžbinu tako što ćete uneti broj svoje porudžbine i adresu e-pošte ili telefonski broj koji ste naveli u porudžbini. To možete učiniti ovde: https://www.namestaj1.rs/pracenje-porudzbina

U kom periodu dostavljate nameštaj?

Trudimo se da zakažemo vreme isporuke koje vam odgovara. Pre isporuke nameštaja, kontaktiraćemo vas da dogovorimo određeno vreme isporuke. Na dan zakazane isporuke, vozač će Vas kontaktirati pre samog dolaska.

Da li će me neko kontaktirati pre isporuke nameštaja?

Da. Pre isporuke nameštaja, kontaktiraćemo vas kako bismo dogovorili tačno vreme isporuke. Na dan zakazane isporuke, vozač će vas pozvati pre dolaska.

Da li će dostavljač uneti nameštaj unutra?

Vozač će uneti nameštaj unutra samo ako ste naručili uslugu unošenja nameštaja. Ovu uslugu možete zatražiti prilikom procesa naručivanja. Takođe, možete dodati uslugu unošenja nameštaja u bilo kom trenutku pre datuma isporuke kontaktiranjem nas putem email-a na [email protected] ili telefonom na +381 61 698 65 65.

Da li je moguće odabrati tačan datum dostave?

Pre isporuke nameštaja, kontaktiraćemo vas da dogovorimo određeno vreme isporuke. Na dan zakazane isporuke, vozač će Vas kontaktirati pre samog dolaska.

Koliko se čeka na dostavu nameštaja?

Vreme isporuke zavisi od izabranog nameštaja. U opisu proizvoda je naznačen preliminarni rok isporuke u radnim danima, koji se računa od dana potvrde porudžbine

Ukoliko dođe do kašnjenja isporuke, kada će isporuka biti realizovana?

Svoje kupce unapred obaveštavamo o mogućim kašnjenjima u isporuci i dajemo procenjeno vreme isporuke putem kontakt informacija navedenih u porudžbini. Ukoliko imate dodatnih pitanja, kontaktirajte nas putem mejla na [email protected] ili telefonom na +381 61 698 65 65.

Kako plaćam nameštaj koji ima razčićite rokove isporuke, a nalazi se u istoj porudžbini?

Prilikom isporuke nameštaja sa različitim rokovima isporuke, molimo Vas da platite samo nameštaj koji u tom trenutku isporučujemo.

Porudžbina

Kako mogu da naručim?

Porudžbina se može izvršiti direktno na našoj web stranici. Dodatno, to je moguće učiniti tako što ćete nas kontaktirati putem mejla na [email protected], pozvati na +381 61 698 65 65, ili nam poslati poruku na Fejsbuku.

Ako nam pošaljete e-poštu ili Facebook poruku, navedite nameštaj koji želite da kupite i navedite svoj broj telefona. Kontaktiraćemo vas da razgovaramo o vašoj narudžbini.

Koliko je potrebno da se porudžbina potvrdi?

Porudžbine se obično potvrđuju u roku od 1 radnog dana.

Kako mogu da otkažem porudžbinu?

Koliko želite da otkažete svoju porudžbinu, kontaktirajte nas e-poštom na [email protected] ili nas pozovite na +381 61 698 65 65.

Kada nas kontaktirate, tražićemo od vas da navedete broj svoje porudžbine ili kontakt informacije koje ste dali u trenutku slanja porudžbine.

Da li izdajete račune?

Da, izdajemo račune i za fizička i za pravna lica.

Da li vršite uslugu iznošenja nameštaja?

Da, moguće je naručiti i uslugu iznošenja starog nameštaja, usluga se posebno dogovara i naplaćuje.

Da li imate izložbeni prostor ili fizičku prodavnicu u kojoj se nameštaj može kupiti lično?

Mi smo onlajn prodavnica nameštaja, dakle, nemamo izložbeni prostor ili fizičku prodavnicu.

Uvek smo spremni da ponudimo savet i pomognemo u odabiru najpogodnijeg nameštaja za Vas, pa nas slobodno kontaktirajte.

Plaćanje

Kako mogu da platim svoju porudžbinu ?

Narudžbu možete platiti gotovinom i bankovnom karticom prilikom isporuke nameštaja.

Kada ćemo dobiti povraćaj novca ako otkažemo plaćenu porudžbinu?

Povraćaji se obično obrađuju u roku od 1 radnog dana.

Povrat i garancija

Da li dajete garanciju proizvođača za nameštaj?

Sav nameštaj dolazi sa garancijom od 24 meseca, osim ako proizvođač ne daje dužu garanciju. Garantni rok počinje da teče od dana isporuke nameštaja.

Gde da se obratim i koje informacije treba da dam u vezi sa nameštajem koji ima defekt?

Ukoliko ste dobili nameštaj sa defektom, pošaljite nam fotografije ili drugi vizuelni materijal (kao što je video) na mejl [email protected]. Naše odeljenje za garanciju će proceniti situaciju i kontaktirati vas sa mogućim rešenjima.

Koliko dugo moram da čekam na garantne delove?

Okvirno vreme isporuke reklamacije uglavnom iznosi 10-20 radnih dana od aktivacije iste.

Šta ukoliko želim da vratima nameštaj?

Ukoliko želite da vratite komad nameštaja, molimo vas da nas obavestite mejlom na [email protected], telefonom na +381 61 698 65 65. Važno je da nameštaj bude u originalnom pakovanju i da nije montiran. Mi ćemo organizovati preuzimanje vraćenog nameštaja u roku od 20 radnih dana. Iznos će biti vraćen na navedeni bankovni račun u roku od 3 radna dana nakon vraćanja nameštaja. Za više informacija o vraćanju robe posetite ovu stranicu: https://www.namestaj1.rs/povrat-i-garancija-sr/.

Šta znači 365-dnevna garancija povrata novca?

Garancija povrata novca od 365 dana znači da ako niste 100% zadovoljni svojim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 365 kalendarskih dana. Vraćeni nameštaj treba da bude u originalnom pakovanju i nemontiran. Više informacija o politici vraćanja možete pronaći ovde: https://www.namestaj1.rs/povrat-i-garancija-sr/.

Dodatna pitanja

Da li elementi za pričvršćivanje nameštaja na zid dolaze u paketu proizvoda?

Ne, vijci za pričvršćivanje zidnog ili okačenog nameštaja nisu uključeni u paket proizvoda, tako da ćete morati da ih kupite posebno. Svaki zid zahteva drugačiji tip šrafa ili čak različitu dubinu bušenja. Okov za montažu nameštaja birajte na osnovu težine nameštaja i vrste zida, bilo da je od gipsa, cigle, drveta itd. Radi bezbednosti i kvaliteta, birajte samo vijke koji odgovaraju određenom tipu zida.

Da li je moguće da se uradi kuhinja po meri?

U opisu izabranog kuhinjskog seta možete pronaći informacije o promeni konfiguracije nameštaja. Ukoliko postoji takva opcija, moguće je izabrati i naručiti pojedinačne ormare iz odgovarajuće kolekcije nameštaja i tako kreirati željenu garnituru. Međutim, ako se konfiguracija nameštaja ne može promeniti, može se naručiti samo onako kako je prikazano na veb stranici. Ukoliko imate bilo kakvih nedoumica, kontaktirajte nas mejlom na [email protected] ili telefonom na +381 61 698 65 65.

Da li prodajete krevet sa dušecima?

Neki od kreveta u našem asortimanu se prodaju sa dušecima. Da li se krevet koji ste izabrali se prodaje sa dušekom možete videti tako što ćete proveriti specifikacije proizvoda.

Da li Vi izlazite na teren da uzimate meru za kuhinju?

Ne pružamo usluge merenja u kuhinji. Međutim, možemo vam pomoći u odabiru kuhinjskih ormara i planiranju njihovog rasporeda na osnovu dostupnih standardnih dimenzija.

Kako se prijaviti/odjaviti sa biltena?

Da biste se pretplatili na naš bilten, možete da označite polje za potvrdu tokom procesa naplate koje označava da želite da primate bilten, ili možete da unesete svoju adresu e-pošte u polje za pretplatu koji se nalazi na dnu naše veb stranice i naznačite da se slažete sa našim pravila o privatnosti.


Da biste otkazali pretplatu na naš bilten, možete kliknuti na dugme „Otkaži pretplatu“ na dnu bilo kog biltena koji primite ili nam možete poslati e-poštu na [email protected].

Možete li me obavestiti kada se komad nameštaja vrati na stanje?

Da, ako niste u mogućnosti da kupite željeni komad nameštaja, možete naručiti podsetnik, koji će vas odmah obavestiti kada se željeni artikal vrati na lager.

Zašto možete kupiti samo paran broj komada nameštaja?

Minimalna količina porudžbine za određene artikle nameštaja zavisi od proizvođača nameštaja. Neki proizvođači pakuju svoj nameštaj samo u parnim brojevima po kutiji, pa se njihovi proizvodi mogu kupiti samo u parnim količinama.

Da li pravite namštaj po meri?

Ne proizvodimo nameštaj po meri, ali možemo vam pomoći u izboru nameštaja iz našeg asortimana.

Da li je moguće izabrati različite boje za nameštaj od onih koje su navedene na sajtu?

Dostupne boje nameštaja su obezbeđene za svaki model. Ako ne vidite opcije boja za vaš odabrani nameštaj, to znači da je dostupan samo u bojama prikazanim na veb lokaciji.

Da li nameštaj već dolazi montiran?

Nameštaj se obično isporučuje nesastavljen u kutijama, ali uputstva za montažu i hardver su priloženi nameštaju.

Da li Vi vršite montažu nameštaja?

Nameštaj ne sklapamo sami, ali možemo preporučiti stručnjake za montažu nameštaja sa kojima sarađujemo. Njihove kontakte možete pronaći ovde:

Šta je „Garancija dobre cene“?

„Garancija dobre cene“ važi za sav nameštaj koji se prodaje u našoj internet prodavnici. Ukoliko isti proizvod po nižoj ceni pronađete u nekoj drugoj onlajn prodavnici koja posluje u Srbiji, mi ćemo uskladiti cene i besplatno isporučiti robu u celoj zemlji. Za više informacija o „Garanciji dobre cene“, pročitajte ovde: https://www.namestaj1.rs/placanje#garantia_de_buen_precio