Dostava
Plaćanje

RAZLOZI ZAŠTO DA KUPITE OD NAMEŠTAJ1.RS RAZLOZI ZAŠTO DA KUPITE OD NAMEŠTAJ1.RS

Česta pitanja

1. Da li imate salon nameštaja gde se nameštaj može videti?

Mi nemamo salon nameštaja. Uvek nas možete kontaktirati i mi ćemo biti voljni da Vam pomognemo u svemu :)

 

2. Da li vi proizvodite nameštaj?

Imamo širok spektar izbora, ali ih ne proizvodimo. Mi sarađujemo direktno sa proizvođačima tako da nameštaj stiže do klijenta direktno bez posrednika.

 

3. Da li je moguće odabrati druge boje od onih prikazanih na web sajtu?

Ako postoji mogućnost da se biraju boje za dati proizvod onda su to te boje koje mogu biti izabrane. Kod određenog nameštaja ispod postoji slika sa listom dostupnih tapiserija, kože, drveta ili različitih kombinacija koje možete da izaberete. Stvarno nam je žao ali ne postoji mogućnost da naručite boju koja nije navedena za određeni proizvod.

 

4. Da li postoji mogućnost naručivanja nameštaja specifičnih dimenzija?
Imamo širok izbor nameštaja i sigurni smo da ćemo naći nešto što će se uklapati u dimenzije koje Vi želite. Nažalost, mi nismo u mogućnosti da isporučimo nameštaj drugačijih dimenzija od onih koje su navedene ispod svakog proizvoda. Samo nas obavestite šta tražite i mi ćemo se potruditi da Vam pomognemo. :)

 

5. Da li je moguće izmeniti sastav kuhinjskih setova

Moguće je izmeniti sastav samo onih setova koje smo mi proizveli. Standradni kuhinjski setovi koji su već sklopljeni od strane proizvođača ne mogu da se menjaju. Takođe je moguće i da naručite ceo set i ne koristite delove koji Vam ne trebaju, to je najčešće dosta jeftinije nego da naručujete elemente pojedinačno. Skoro uvek možete da dodate dodatne elemente Vašem kuhinjskom setu. Takođe možemo da Vam pomognemo prilikom naručivanja kuhinje kako bi se uklapala u Vaš projekat.

 

6. Da li vi pravite projekte za kuhinje? 

Mi možemo da Vam napravimo projekat kuhinje i da Vam napravimo kuhinju od različitih elemenata. Trebalo bi da nas kontaktirate putem imejla sa Vašim planom kuhinje ili dimenzijama na info@namestaj1.rs . Bilo bi najbolje da otprilike znate kakav kuhinjski set želite kao i u kojim bojama zato što cena zavisi od toga. Što više informacija nam pružite, to bolje :)

 

7. Koja je cena nameštaja?

Sve cene proizvoda su navedene pored proizvoda. Ako postoje dodatne opcije za odabir cena one se automatski podešavaju i odmah su vidljive na sajtu. U cenu je uračunat PDV i besplatna dostava u Beogradu i okolini.

8.Koliko traje popust?

Dati popusti traju onoliko koliko je navedeno na sajtu. Ako se cena menja i to Vama ne odgovara, stara cena će i dalje da važiti za Vas. Ako cena opadne ona će opet biti spuštena i za Vas.


9.Koliko je vremena potrebno za isporuku?

Prosečno vreme isporuke je navedeno ispod svakog proizvoda i ono je različito. Svaki proizvod ima drugačuje uslove isporuke zato što se proizvode kod različitih proizvođača.

10. Da dajete garanciju za vaš nameštaj?

Svi proizvodi su pod garancijom u trajanju od 24 meseca. Ako se nešto dogodi mi Vas nećemo ostaviti same u nevolji :) ( Možete da pročitate više o garanciji ovde)


11. Šta znači garancija 365 za povraćaj novca?

Vi možete da vratite porudžbinu u roku od jedne godne od dana prijema porudžbine, kao i da zahtevate pun povraćaj novca za nameštaj koji nije montiran i koji je u originalnom pakovanju (više o ovome pročitajte ovde)


12. Kako sve mogu da platim nameštaj?

Postoji nekoliko načina na koje možete da platite nameštaj, na Vama je da izaberete: putem PayPal-a, putem bankarskog računa, kreditnom karticom prilikom isporuke ili platite kešom prilikom isporuke. Transfer iz Banke i PayPal uplate, trebalo bi izvršiti barem nekoliko dana pre isporuke. Vozač nije ovlašćen da Vam isporuči nameštaj bez prethodno potvrđene uplate.


13. Da li je dostava besplatna?

Sve dostave su besplatne u Beogradu i u okolini (više o tome pročitajte ovde).


14. Kako mogu da naručim?

Možete da naručite na vebsajtu, ili možete da nam pišete na imejl info@namestaj1.rs sa Vašim punim imenom, adresom na kojoj želite dostavu (sa poštanskim brojem), telefonom na koji možemo da Vas kontaktiramo, načinom plaćanja, listom proizvoda i dodatnim opcijama koje želite. Takođe možete da nas kontaktirate i na +381 64 585 8861 i mi ćemo dati sve od sebe da Vam pomognemo :)


15. Kako mogu da dobijem novosti o narudžbini?

Možete da nas kontaktirate putem telefona na +381 64 585 8861 ili putem imejla na info@namestaj1.rs u kome treba da navedete broj Vaše porudžbine i mi ćemo Vas izvestiti o najnovijim informacijama o trenutnom stanju porudžbine kao i da li je moguće da Vam kažemo i datum dostave.


16. Da li izdajete PDV fakture za preduzeća?

Svi klijenti primaju fakture sa PDV-om.


17. Kako mogu da otkažem narudžbinu?

Ukoliko želite da otkažete porudžbinu iz bilo kog razloga to možete da uradite putem telefona na broj +381 64 585 8861 ili putem email-a na info@namestaj1.rs.

18. U koje vreme isporučujete nameštaj?

Mi se uvek trudimo da isporuke vršimo u vreme koje Vama najviše odgovara. Najkasnije dan ranije ćemo Vas kontaktirati kako bismo Vas obavestili o dolazećoj isporuci kao i o u tačnom vremenu u toku dana kada će isporuka biti. Takođe, na dan isporuke vozač će Vas kontaktirati još jednom kako bi Vas obavestio o svom dolasku.

19. Da li će vozač uneti narudžbinu u kuću ili stan?

Ako ste odabrali i uslugu unošenja nameštaja, onda će vozač da unese nameštaj u kuću ili stan. Inače mi dostavu vršimo besplatno do najbližeg mesta gde vozač može da priđe vozilom , odakle nameštaj nosite Vi sami. Ako Vam usluga unošenja bude bila potrebna možete da je dodate prilikom naručivanja porudžbine ili je možete naknadno zahtevati sve do dana isporuke. Takođe, nekada neće biti moguće da vozač sve sam unese, zato što će neki delovi nameštaja biti preteški za jednu osobu, bilo bi poželjno da se nađe neka osoba i sa Vaše strane koja bi pomogla vozaču da unese nameštaj ;)

 

20. Šta da radim ako primim nameštaj sa određenim oštećenjima ili ako fali neki deo?

Ukoliko primite porudžbinu koja poseduje određeni defekt, oštećenje ili neki deo nedostaje obavestite nas putem telefona +381 64 585 8861 ili putem imejla na info@namestaj1.rs, deo koji poseduje defekt ili nedostaje će biti zabeležen. Takođe, trebalo bi poslati i sliku na naš imejl na info@namestaj1.rs, te slike će biti prosleđene proizvođaču. Deo koje nedostaje ili koji je oštećen, proizvođač se obavezuje da ga zameni u roku od 15-45 radnih dana posle uvida u garantni list ( više o tome pročitajte ovde)

 

21. Šta da radim u slučaju da želim da vratim nameštaj?

Ako želite da vratite nameštaj obavestite nas o tome ( putem imejla na info@namestaj1.rs ili putem telefona na +381 64 585 8861) . Važno je da nameštaj nije montiran i da je u originalnom pakovanju. Nameštaj koji želite da vratite biće pokupljen u roku od 15-20 radnih dana. Novac će Vam biti vraćen u narednih nekoliko dana nakon što je nameštaj pokupljen putem transfera iz banke ili putem PayPala ( više o tome pročitajte ovde)